Restitutiebeleid

Bij Vivadzen s.r.o is onze prioriteit om onze klanten zich goed te laten voelen. En op hun beurt, onze beweging te verspreiden. We zullen alles doen wat we kunnen om te helpen ervoor te zorgen dat u tevreden bent. Dat gezegd hebbende, als u vragen of problemen heeft, neem dan contact met ons op via info@vivadzen.nl

Retourzendingen & Omruilingen

Houd er rekening mee dat retourzendingen en omruilingen alleen worden geaccepteerd binnen 30 dagen na aankoop. Bovendien accepteren we voor voedingsproducten, zoals matcha, alleen retourzendingen en omruilingen van defecte* producten die ongebruikt zijn en in hun originele verpakking. Voor niet-voedingsproducten accepteren we alleen retourzendingen en omruilingen van defecte* producten die ongeopend zijn en in hun originele verpakking.

*De term “defect” moet worden bevestigd door Vivadzen s.r.o, en is gedefinieerd als:

Voedselproduct: ongeschikt voor veilige consumptie, vanwege de leeftijd, besmetting of verpakking beschadigingen. Alle matcha-blikjes en theezakjes moeten aankomen met een metalen zegel om de kwaliteit en veiligheid te beschermen. Als dit zegel is verbroken, is de thee niet veilig voor consumptie.

We doen ons best om kwaliteit en nauwkeurigheid te waarborgen. Als uw product om welke reden dan ook defect is (zoals hierboven gedefinieerd) bij aankomst of onjuist in vergelijking met uw ontvangstbewijs, neem dan contact met ons op via info@vivadzen.nl. Zodra we het aankoopbewijs hebben bevestigd, sturen we u per e-mail een retourlabel voor de buitenkant van uw doos en een retourbon voor de binnenkant. Zodra we de retourbon hebben ontvangen en het product hebben geïnspecteerd, sturen we een e-mail om u te laten weten dat we uw retour hebben ontvangen en adviseren of het is goedgekeurd of geweigerd. Als de retourzending is goedgekeurd, zullen we uw creditcard volledig terugbetalen voor de aankoop (inclusief verzendkosten), of het juiste artikel gratis naar u verzenden, afhankelijk van wat u op de retourbon aangeeft. Zorg ervoor dat u uw retourbon volledig invult. Als de retourbon niet is bijgevoegd of niet volledig is ingevuld, gaan we ervan uit dat u een terugbetaling wilt, in plaats van een omruiling.

Als u een product als cadeau heeft ontvangen, dat rechtstreeks naar u is verzonden door ons bedrijf, kunnen we een geschenk uitwisseling accepteren voor elk product dat defect is (zoals hierboven gedefinieerd) bij aankomst of onjuist in vergelijking met het ontvangstbewijs van de koper. Retourzendingen voor cadeau-artikelen worden niet geaccepteerd. Voor cadeau-uitwisselingen, stuur ons een e-mail op info@vivadzen.nl. Zodra we het aankoopbewijs van het cadeau hebben bevestigd, sturen we u per e-mail een retourlabel voor de buitenkant van uw doos en een bon voor geschenk uitwisseling voor de binnenkant. Zodra we de bon voor geschenk uitwisseling hebben ontvangen en het product hebben geïnspecteerd, sturen we een e-mail om u te laten weten dat we uw cadeau-product hebben ontvangen en adviseren of het is goedgekeurd of geweigerd. Als het cadeau-product is goedgekeurd, sturen we dan het juiste cadeau-artikel gratis naar u op.

Annuleringen

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, kunt u deze op elk moment annuleren voordat u een verzendbevestiging heeft ontvangen. Om een bestelling te annuleren voordat deze wordt verzonden, stuur dan een e-mail naar info@vivadzen.nl. Als uw bestelling wordt geannuleerd voordat deze wordt verzonden, worden er geen kosten in rekening gebracht. Annulerings Verzoeken worden niet geaccepteerd zodra de verzending is bevestigd.

Voor maandelijkse abonnementen kunnen toekomstige zendingen op elk moment worden geannuleerd of in de wacht worden gezet door in te loggen op uw account. Stuur ons een e-mail om ons op de hoogte te stellen. Deze wijzigingen zijn alleen van toepassing op producten die nog niet zijn verzonden en worden daarom niet geaccepteerd zodra de verzending is bevestigd.